Lluís Llach parla de la seua Fundació a la UdL

LluisLlachUdL2017
lach amb el rector quan es va signar el conveni / Foto:UdL

La Fundació Lluís Llach desenvolupa diferents projectes a la comunitat rural de Palmarin (Senegal) des de fa 10 anys. L'activitat pesquera, la formació agrícola o la creació d'una biblioteca pública per a nens i joves són algunes de les seues línies de treball, que el fundador i president de l'ens explicarà aquest divendres a la Universitat de Lleida (UdL). Lluís Llach pronunciarà una conferència al Saló Víctor Siurana, a partir de les 16.30h.

La UdL va signar un conveni amb la Fundació Lluís Llach al 2014 per a la cessió d'equipament informàtic. Concretament, per donar suport al projecte educatiu Anem més lluny, centrat en pal·liar les mancances de material educatiu que pateixen les escoles de la regió. Per això, l'entitat solidària ha creat una aula d'informàtica. La Universitat fa una crida a la solidaritat dels lleidatans per recollir ordinadors que funcionin per enviar-los al Senegal. L'objectiu és que estudiantat dels darrers cursos de secundària puguin entrar en contacte amb el maneig dels ordinadors i d'Internet.