Medalla d'argent en pàdel femení per a la UdL

Iker Colchero revalida el títol de campió de judo en menys de 81 quilos

medalla pàdel
Les atletes de la UdL, amb el trofeu / Foto: @esportcatuni
Les jugadores de pàdel de la Universitat de Lleida (UdL) Sandra Azorín, de l'Escola Politècnica Superior, i Paula Nogué, de la Facultat de Dret, Economia i Turisme, s'han proclamat sots-campiones universitàries de Catalunya en la competició celebrada aquesta setmana al WASP Pàdel de Torrefarrera. La parella va perdre la final contra les representants de la Universitat Rovira i Virgili (URV) de Tarragona, Carlota Garcia i Ainara Pozuelo, en dos sets, per 6-2 i 6-0. El bronze ha estat per a la Universitat de Barcelona (UB).

En categoria masculina, la parella de la UdL formada per Iker Íñiguez, alumne de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, i Albert Cabrero, de l'INEFC-Lleida, es van haver de conformar amb la medalla de bronze. L'or se'l van endur Pol Espinal i Sergi Puértolas, de la UB; i la medalla d'argent, Marc Arbucias i Tom Boquet, de la URV.

Mentre, als Campionats Universitaris de Catalunya de Judo disputats al pavelló de la UB el representant la UdL Iker Colchero, alumne d'INEFC-Lleida, ha revalidat el seu títol a la categoria de menys de 81 quilos. S'ha endut l'or en vèncer a la final al judoka de la UB Adrián Chacón, medalla d'argent. Completaven el podi, amb bronzes, Roger Yáñez (Universitat Autònoma de Barcelona) i Adrià Rey (Universitat Pompeu Fabra-UPF).

En la categoria de menys de 60 quilos, l'estudiant de l'INEFC-Lleida i representant de la UdL Alejandro Cabello, ha aconseguit la medalla d'argent. L'or ha estat per a un judoka de la UPF i els bronzes, per a la UPF i la Universitat de Girona-UdG.

Colchero, dalt del podi / Foto: Esport Català Universitari