Medalla d'argent per a la UdL als Campionats Universitaris de Taekwondo

L'alumne Pol Ribes Tàpia, d'INEFC Lleida, en combat

taekwondo
Ribes, al podi / Foto: @esportcatuni
La Universitat de Lleida (UdL) ha guanyat una medalla d'argent als darrers Campionats de Catalunya Universitaris de Taekwondo, disputats al pavelló municipal de Premià de Mar. L'alumne Pol Ribes Tàpia, del grau de Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport a l'INFEC- Lleida, s'ha proclamat sots campió de kumite (combat), en la categoria masculina de més de 87 quilos. Ribes ja havia guanyat el bronze als Campionats de 2023.

El representant de la UdL ha superat amb solvència el combat de semifinals, que el va enfrontar amb el representant de la Universitat Politècnica de Catalunya, Eric Moreno. A la final, però, Ribes no ha pogut amb Aniol Salanova, de la Universitat de Girona, que s'ha endut la medalla d'or. Els bronzes han estat per a Moreno i Esteve Sandoval, de la Universitat Pompeu Fabra.

Més de 150 esportistes han participat als Campionats de Catalunya Universitaris de Taekwondo,  en les modalitats de combat i Poomsae (combinacions de moviments que representen atacs i defenses executats en un ordre concret).