Medalla d'argent per a la UdL en volei platja

La parella formada per Lluís Rabassa i Lluís Juan, sots-campiona

medallavoleiplatjaUdL2018
Rabassa i Juan van caure a la final contra la URV / Foto: Esports UdL
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit una medalla d'argent al Campionat de Catalunya Universitari de Volei Platja, celebrat a Premià de Dalt, gràcies a la parella formada per Lluís Rabassa i Lluís Juan. Els representants de la UdL han caigut a la final davant els campions del 2017, que han revalidat el títol, per 21-15 i 21-13. Es tracta d'Hèctor Garcia i Diego Roldán, representants de la Universitat Rovira i Virgili (URV) de Tarragona. El podi l'ha completat la parella de la Universitat de Girona, que ha obtingut el bronze. En categoria femenina, la parella de la UdL formada per Elena Cardoner i Núria Casas s'ha hagut de conformar amb un quart lloc.

Pel que fa al karate, Carlota Fernández, estudiant del Màster de Dret Esportiu de la UdL, es va proclamar campiona universitària d'Espanya en la categoria de menys de 55 quilos. Completaven el podi Naiara Moreno (Universitat Pompeu Fabra), amb l'argent, i els bronzes de Nadia Gomez (UCAM) i Patricia Peso (Universitat de Màlaga).

En tennis, cal recordar que la representant de la UdL Ares Llobera es va proclamar campiona universitària de Catalunya, en categoria femenina. Mentre, la parella de dobles masculins formada per Adrián Salido i Àlex Castellanos va aconseguir medalla d'argent.