Medalla de bronze als campionats d'Espanya universitaris de judo

Per a l'alumna de la UdL Elena Gasull

medallajudoUdL2019
Gasull, segona per la dreta, al podi / Foto: Esports UdL
L'estudiant de la Universitat de Lleida Elena Gasull ha guanyat la medalla de bronze als Campionats d'Espanya universitaris de judo, disputats aquest cap de setmana a València. L'alumna del doble grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport i en Fisioteràpia va ser tercera a la categoria de menys de 52 quilos, conjuntament amb Irene Esteve, de la Universitat d'Alacant. El títol de campiona se'l va endur Nina Esteo, de la Universitat de València, i l'argent, Natalia Roda, de la Universitat Pública de Navarra.

La de Gasull ha estat l'única medalla per a la UdL. Virgínia Adriana Giménez, alumna de Treball Social, ha quedat setena a la categoria de menys de 70 quilos, en la que es va imposar Maria Cabas, de la Universitat Alfonso X el Sabio, de Madrid.  La mateixa posició, setena, ha aconseguit Guillem Segura, de l'INEFC, en triatló.