Medalles d'argent al personal de la UdL que es va jubilar el curs passat

Dos de pòstumes pels professors de la Facultat de Lletres Joan Julià-Muné i Joan López

medalles
Un moment de l'acte. FOTO: UdL
El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy, ha presidit avui el lliurament de 33 medalles d'argent de la institució, dos d'elles a títol pòstum i la resta, a la plantilla que es va jubilar durant el curs 2019-2020. Es tracta de 7 membres del personal d'administració i serveis (PAS), 6 dones i 1 home; i 24 del personal docent i investigador (PDI), 9 dones i 15 homes. Les pòstumes han estat pels professors de la Facultat de Lletres Joan Julià-Muné i Joan López.

L'acte, que ha tingut lloc a la Sala d'actes del Rectorat i s'ha pogut veure en línia, es va ajornar l'any passat per la pandèmia de COVID-19. També hi han assistit el vicerector de Professorat, Francesc Giné; el gerent, Ramon Saladrigues; i la secretària general de la UdL, Dolors Toldrà.

El rector ha agraït als presents haver posat "el vostre coneixement, el vostre treball, el vostre temps i en definitiva, una bona part de la vida, al servei de la Universitat, una universitat que s'ha transformat radicalment i que ha transformat el territori". Puy, que ha convidat al personal jubilat a continuar vinculat a la UdL i a fer-ne d'ambaixadors, s'ha mostrat preocupat per la manca de relleu generacional "amb plantilles envellides per les restriccions en les taxes de reposició i molts contractes temporals".

El rector ha tingut finalment paraules de record per les persones que ens han deixat.  "El seu llegat traspua passió per la universitat, entrega incondicional al seu treball, predisposició per a col·laborar i ajudar, bonhomia... Per tot això, i més, els tindrem sempre presents, encara que ens manqui la seua companyia", ha dit.

Medalles d'argent de la UdL

PDI: Ángeles Achón, Celina Alegre, Juan Antonio Baena, Joan Baró, Joan Biscarri, Dolors Borràs, Josep Dalmases, Josep Gasià, Isabel Gázquez, Xavier González Tallada, Josep Maria Jové, Montserrat Jové, Jaume Lloveras, Àngels Marsellés, Joan Francesc Martí, Carmina Nogareda, Pilar Quejido, Rafael Rodríguez, Xavier Ruíz del Portal, Divina Salvany, Miquel Solé, Jaume Tió, Valero Urbina i Amadeu Viana.

PAS: Maria Cornet, Luz Domech, Emeterio Leralta, Loli Manciñeiras, Encarnació Morales, Josefa Solé, Isabel Zamora.

A títol pòstum: Joan Julià-Muné (departament de Filologia Catalana i Comunicació) i Joan López (departament d'Història).