Més de 300 joves fan la selectivitat del setembre a la UdL

Un poema d'Ángel González i un text d'Enrique Rojas, al primer examen

selectivitat2017UdL
Els exàmens del juny es van fer a la Facultat de Dret, Economia i Turisme Foto: UdL

Un total de 321 joves han començat aquest dimarts a la UdL les Proves d'Accés a la Universitat en la convocatòria de setembre, que majoritàriament acull alumnat que no ha pogut fer-les al juny al no haver aprovat totes les matèries a Batxillerat, o bé els que volen pujar nota per entrar a estudis concrets. Els tres dies d'exàmens han arrencat a l'Edifici Polivalent del campus de Cappont amb Llengua Castellana i literatura.  La primera prova presentava dos opcions, un poema d'Ángel González i un text que forma part d'El amor inteligente, d'Enrique Rojas.

La primera jornada s'ha completat amb les assignatures de Llengua catalana i literatura, Anàlisi musical, Economia de l'empresa, Química, Dibuix tècnic i Literatura castellana. Els estudiants podran consultar el resultat de les proves a partir del dilluns 18 de setembre al portal http://accesnet.gencat.cat. La preinscripció universitària serà els dies 20 i 21 de setembre.