Objectiu: fer un curtmetratge en una setmana

Una desena de persones participa al taller de la Universitat d'Estiu

CURS CURTMETRATGES
Primera sessió teòrica al Rectorat / Foto: UdL
Un total d'onze persones han començat aquest dilluns el taller de curtmetratges Fer i entendre el cinema, en el marc de la 30a Universitat d'estiu de la UdL. El director d'obres audiovisuals i un dels responsables de la productora Nurosfera, Òscar Sánchez, és l'encarregat d'explicar-los els diferents processos de creació i elaboració d'un curt. En cinc dies hauran de completar-ne un, treballant en grups.

El taller inclou totes les fases de la realització d'un curtmetratge: el guió, l'escaleta en imatges, el treball de personatges i la direcció d'actors i actrius, el disseny de producció, el rodatge i l'edició. "El curs està pensat principalment per a estudiantat d'Humanitats i d'Educació, tot i que també pot ser útil a artistes de disciplines diferents i a persones interessades en processos de creació artística, en general", explica Sánchez.

Avui també han començat els cursos de la Universitat d'estiu Workshop-Teatre Llenguatge escènic i pedagogia teatral  i Impressió 3D: tècniques i materials, aquests al campus ubicat a Cappont.