Vuit esportistes de la UdL, entre els universitaris catalans més destacats

Gerard Porras, reconegut en atletisme i com a millor esportista absolut

reconeixementesportistesUdL2018
Els guardonats de la UdL, amb el seu trofeu Foto: Esports UdL

Un total de 8 estudiants de la Universitat de Lleida (UdL), 6 noies i 2 nois, han estat escollits com a millors esportistes en les seues respectives modalitats durant la cloenda dels trenta-tresens Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) 2017-2018, que s'ha celebrat avui a l'Aula Màster del Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a Barcelona. L'acte l'han presidit el rector de la UPC, Francesc Torres, i el director del Consell Català de l'Esport, Toni Reig.

L'alumne del grau de Geografia, Gerard Porras, ha estat reconegut com a millor esportista absolut masculí i com el més destacat en la disciplina d'Atletisme. La resta d'estudiants de la UdL guardonats són Mònica Malo (bàdminton femení), Cristina Aguilar (bàsquet femení), Paula Raul (atletisme femení), Jone Zabaleta (cros femení), Marina Fernandez (futbol 7 femení), Ares Llobera (tennis femení) i Roger Camprubí (mitja marató).

La cerimònia també ha servit per escenificar el relleu de la coordinació per als Campionats de Catalunya Universitaris 2019, que passa de la UPC a la Universitat de Barcelona (UB).