Premi Auriga per a l'exposició sobre Els Vilars

Mostra organitzada per la UdL, el Museu de Lleida i la Diputació

premiaurigaVilarsUdL
Els premiats, a la UB / Foto: @RevistaAuriga

L'exposició itinerant La Fortalesa dels Vilars d'Arbeca. Terra, aigua i poder en el món ibèric, organitzada per la Universitat de Lleida (UdL), el Museu de Lleida i la Diputació, ha estat guardonada amb el Premi Musa d'exposicions sobre el món antic. És una de les categories dels Premis Auriga que concedeix la revista del mateix nom, dedicada a la divulgació del món antic a Catalunya.

El director del Museu de Lleida, Josep Giralt, ha estat l'encarregat de recollir el guardó en una cerimònia que ha tingut lloc a l'Aula Magna de la Universitat de Barcelona (UB). El premi de la mostra sobre Vilars -comissariada per l'excatedràtic de Prehistòria de la UdL, Emili Junyent, és compartit amb l'exposició temporal El fil de la Història. Centcelles, el nostre objectiu: un projecte educatiu per a compartir, del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona.