Premi a una doctoranda de la UdL en les jornades d'Iberus a Jaca

Sandra González Casado, que fa la tesi a Tecnologia d'Aliments

Una estudiant de l'Escola de Doctorat de la Universitat de Lleida (UdL), Sandra González Casado, ha guanyat un dels premis al millor pòster de tesi que atorga el jurat en les terceres Jornades Doctorals de Campus Iberus, que s'han celebrat aquesta setmana a Jaca. Realitza la seua tesi al departament de Tecnologia d'Aliments de la UdL sota la direcció del professor Robert Soliva.

González Casado treballa en l'efecte de les tecnologies no tèrmiques sobre la bioaccessibilitat de compostos bioactius a la tomata. L'altre premi del jurat ha estat per un pòster d'una tesi sobre radioteràpia, de Clara Íto, mentre que el què atorguen els mateixos participants, ha estat per un treball d'Ainhoa Zulet, sobre males herbes.

Doctorands de totes les universitats del campus Iberus - UdL, Saragossa, La Rioja i Pública de Navarra- han pres part en aquestes jornades, que també han convidat estudiantat de les universitats del País Basc, Pau i Tolosa. L'objectiu és potenciar les relacions entre els doctorands, independentment de la seua àrea de recerca; i afavorir l'anàlisi de qüestions relacionades amb la difusió dels resultats d'aquestes investigacions.

La trobada combina ponències, panells i sessions participatives, amb exposicions per part dels doctorands del seu treball de tesi, que després avaluen el jurat i els propis doctorands. En la cloenda han participat el vicerector de recerca de la UdL, Jaume Puy, i la directora de l'Escola de Doctorat i catedràtica de l'ETSEA, Olga Martín.