Premi estatal pel cap d'estudis de Medicina

PremiJorgeSolerUdL
Soler, recollint el guardó / Foto: Màrius Ortiz

El vicedegà i cap d'estudis de la Facultat de Medicina de la UdL, Jorge Soler, ha estat guardonat amb un dels cinc premis nacionals que atorga anualment la Societat Espanyola de Medicina de Família i Comunitària, la semFYC.

Soler ha estat distinguit en la categoria de millor "Tasca universitària en Medicina de Família" que reconeix un professional que hagi destacat per la seua dedicació en impulsar la medicina de família a la Universitat.

Els guardons, que es van instaurar fa dos anys,  s'han lliurat durant el 35è Congrés Nacional de la semFYC, que ha tingut lloc a Gijón.

El llistat dels premiats ha estat el següent:

• Premi "Tasca Docent en Medicina de Família":  J. Alfonso Romero Furones (Castella Lleó)
  • Premi "Tasca Investigadora en Medicina de Família": Antoni Sisó Almirall (Catalunya)
  • Premio "Tasca Universitària en Medicina de Família": Jorge Soler González (Catalunya)
  • Premi "Tota una vida: Trajectòria Professional en Medicina de Família": Mª Llluisa Morató Agustí (Catalunya)
  • Premi "Tasca Innovadora en Medicina de Família": queda desert

Professor a la UdL des de 2005, Soler és el coordinador de l'assignatura de Medicina de Família i el responsable de les pràctiques que es realitzen a l'Atenció Primària. Des de fa tres anys és el vicedegà-cap d'estudis de la Facultat de Medicina. En el darrer Congrés de Comunicació Assistencial de la semFYC va rebre el premi a la millor comunicació i el proper mes d'octubre participarà com a ponent convidat en el Congrés Nacional d'Educació Médica que se celebrarà a Múrcia.