Programa per fomentar les vocacions agroalimentàries i forestals

Personal investigador de la UdL, en una iniciativa de la Generalitat

vocacions científiques Pirineu
Alumnat de l'Institut de Ponts treballant amb panís transgènic/ Foto: Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural
Cinc investigadores i investigadors de la Universitat de Lleida (UdL) han iniciat un programa educatiu impulsat pel Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació que té com a objectiu fomentar les vocacions científiques i tecnològiques als àmbits agroalimentari i forestal. La iniciativa s'adreça a alumnat de batxillerat i quart d'ESO de 5 instituts de la Noguera, el Pallars Jussà i el Pallars Sobirà. El personal de la UdL imparteix sessions teòriques i tallers experimentals.

El programa Joves Talents Científics-Agricultura abasta diferents àrees específiques vinculades a les ciències agràries com ara biotecnologia alimentària o els microorganismes del sòl en agricultura. El programa inclou també visites posteriors als centres de recerca de procedència del personal investigador, dos dones i tres homes.

Text: Comunicació Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural / Premsa UdL
MÉS INFORMACIÓ: