Punts de vacunació en tots els campus de la UdL

Salut vol augmentar el nombre d'universitaris vacunats per garantir la màxima presencialitat

Coincidint amb la primera setmana del curs, el Departament de Salut obrirà entre els dies 14 i 16 de setembre punts de vacunació sense cita als campus de la Universitat de Lleida (UdL) a la capital del Segrià. Dimarts 14, el personal sanitari vacunarà a la cafeteria del Rectorat de 12h a 15h, i a la Sala d'estudis de Ciències de la Salut -ubicada a l'edifici de la Facultat de Medicina-, de 12h a 16h. Dimecres 15, s'instal·larà el punt de vacunació al vestíbul de la planta -1 de l'edifici Polivalent del campus de Cappont de 12h a 16h; i dijous 16, el dispositiu es traslladarà al vestíbul de l'edifici 3 de l'ETSEA, en el mateix horari.

Pel que fa campus d'Igualada de la UdL, que pertany a la regió sanitària de la Catalunya central, els espais de vacunació s'habilitaran la setmana següent. A Pla de la Massa serà el 21 de setembre de les 12.30h a les 17.30h, i a la Teneria, el dia 22 de setembre entre les 12.00h i les 16.00h, segons informa Salut.

En tots els punts es podran vacunar les persones que formin part de la comunitat universitària no vacunades o pendents d’una segona dosi, inclosos els estudiants i personal que estiguin realitzant una estada a la UdL o siguin desplaçats de llarga durada d'altres comunitats autònomes. La vacunació restarà oberta també a la resta de la població major de 12 anys.

La segona dosi per a les persones vacunades en el marc d'aquesta iniciativa, s'administrarà 3 setmanes després al Pavelló 11 de Setembre de Lleida. Hauran de portar la targeta sanitària individual (TSI) o algun document que les identifiqui (DNI, NIE o passaport). La vacuna emprada serà Pfizer.

La iniciativa té com a objectiu augmentar el percentatge de la població universitària vacunada a fi de començar el curs amb el major nombre de persones immunitzades. "La implicació d’aquesta franja d’edat és fonamental per tal d’arribar a la immunitat de grup, minimitzar els efectes de la pandèmia i iniciar el curs acadèmic amb més seguretat, garantint la màxima presencialitat als campus", afirmen des de Salut.

TEXT: Comunicació Salut/Premsa UdL