Reconeixement al personal de la UdL que compleix 25 anys de servei i al que es jubila

El rector, preocupat per l'envelliment de la plantilla

Part del personal reconegut / Foto: UdL
El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy, ha presidit avui l'acte de reconeixement al personal que compleix 25 anys de servei a la institució i el que es jubila al llarg d'aquest 2022. En total, 55 persones; 28 dones i 27 homes. La cerimònia ha tingut lloc al Saló Víctor Siurana del Rectorat. Amb la medalla de plata per la seua jubilació han estat distingits 7 membres del Personal d'Administració i Serveis (PAS) i 22 del Personal Docent Investigador (PDI). Pel que fa a les treballadores i treballadors que compleixen un quart de segle a la UdL són 26, 19 PAS i 7 PDI.

El rector ha agraït la tasca tant del professorat com del PAS present a l'acte per la seua implicació en el creixement de la institució. "La Universitat de Lleida s'ha transformat i, a la vegada, ha transformat el territori". Tot i això, s'ha mostrat especialment preocupat per les jubilacions. "El major capital que tenim som les persones. Per això, ens preocupa sobre manera trobar-vos el relleu adequat", ha dit Puy. "Topem amb reptes rellevants amb plantilles envellides i molts contractes temporals motivats per les restriccions en les taxes de reposició i en un insuficient finançament universitari", ha insistit.

25 anys de servei (15 dones i 11 homes; 7 PDI i 19 PAS)

PDI: Alba Cabiscol Teixidó, Mª Ángeles de la Torre Ruiz, Eloi Garí Marsol, Pere Mir Artigues, Josep Moreno Gené, Montserrat Pujol Sabaté i Mª Teresa Sebastià Álvarez.
PAS: Carme Alonso Grañó, Josep Armengol Segú, Fermina Berzosa Fernández, Joana Bové Barberà, Sandra Cervelló Pujades, Elena Cervera Eras, Antoni Chauvell Quintillá, Montserrat Culleré Bergés, Blanca Guilera Lladós, Maribel Hilario Vidal, Adolfo Izquierdo Borràs, Montserrat Miró Llobet, Jordi Morillo Muñoz, Miguel Ángel Ortega Sánchez, Josep Maria Palau Tous, Ana Belén Perpiña Esbert, Josep Rodríguez Tolosa, Mª Teresa Solsona Fontova i Josep-Enric Teixidó Pujol.

Medalles de plata (13 dones i 16 homes; 22 PDI i 7 PAS)

PDI:  Mercè Almirall Egerique, Manuel Baradad Brusau, Francisco Clariá Sancho, Emilio Curià Jové, Roser Grau Lluciá, Alberto Ibarz Ribas, José M. Iglesias Rodríguez, Josep M. Martinell Gispert-Saúch, Conxita Mir Curco, Carme Molet Chicot, Antonio Montero Matamala, Carmen Nuin Orrio, Manuel Piqué Gilart, Inés Fuensanta Polo Izquierdo, M. del Pilar Prunera Basurte, Tomás Teófilo Ramo Aparicio, Josep M. Reñé Espinet, Joan Ribera Calvet, Jordi Roca Rafos, Ana Rodríguez Cala, Núria Sala Martí, Maria Sánchez Fernández i Enric Vicedo Rius.
PAS:  F. Javier Calomarde Burgaleta, Josep Ramon Castany Mayoral, Rosa M. Jorge García, Ana M. Lapeyra Farré, Mª Teresa Oró Coral i Pilar Sánchez-Monge Laguna de Rins.

Continguts relacionats