Reconeixement al personal de la UdL que compleix 25 anys de servei i al que es jubila

Un total de 17 professores i professors acaben la seua etapa laboral

El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy, ha presidit aquest migdia al Saló Víctor Siurana l'acte de reconeixement al personal que compleix 25 anys de servei a la institució i el que es jubila al llarg d'aquest 2023. En total, 40 persones; 13 dones i 27 homes. La cerimònia ha tingut lloc al Saló Víctor Siurana del Rectorat. Amb la medalla de plata per la seua jubilació han estat distingides 23 persones, 6 membres del Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis (PTGAS) i 17 del Personal Docent i Investigador (PDI). Pel que fa a les treballadores i treballadors que compleixen un quart de segle a la UdL són 17, 6 PTGAS i 11 PDI.

"Sens dubte, el major capital que tenim són les persones. Per això ens preocupa sobre manera trobar-vos el relleu adequat", ha afirmat el rector. "Volem que la UdL sigui un entorn atractiu als investigadors i professionals per venir a fer la seua carrera acadèmica o laboral a la UdL, però topem amb plantilles envellides, molts contractes temporals motivats per les restriccions històriques en les taxes de reposició i un insuficient finançament universitari", ha afegit Puy.

25 anys de servei a la Universitat de Lleida (7 dones i 10 homes; 11 PDI i 6 PTGAS)

PDI: Ferran Badia Pascual, José Carlos Balasch Solanes, Francisco Javier Bradineras Esco, Jordi Casanovas Salas, Juan Manuel Gimeno Illa, Francisco Javier Luján Egea, Ana María Soldevila Benet, Antonio Tolmos Tena, José Javier Trujillano Cabello, Glòria Vázquez García i  Carolina Villacampa Estiarte.
PTGAS: Immaculada Cardet Ortiz, Montse Comella Roigé, Gema Dolores Grau Morreres, Óscar Martínez Pelegrí, Maria Pilar Rigual Puntos i Jaume Rodrigo González.

Lliurament de les distincions de la Universitat de Lleida (6 dones i 17 homes; 17 PDI i  6 PTGAS)

PDI: Jesús Claudio Avilla Hernández, Ramon Canela Garayoa, José Manuel Casanova Seuma, Antonio Colom Gorgues, Ximo Company Climent, Josep F. Domingo Daza, Jorge Eras Joli, Miquel Falguera Sacrest, Pedro Fraile Pérez de Mendiguren, Joaquín Jesús Giner Seguí, Luis Fernando Gosálvez Lara, Enrique Guitart Baraut, Francisco Juárez Rubio, Dolors Mayoral Arqué, Rosa M. Pérez Calvo (†), Alberto Sans Badia i Delfí Sanuy Castells.
PTGAS: Bartolomé Bohoyo Suero, Deolinda Castro Estévez, M. Antònia Fortuño Cliville, Adolfo Izquierdo Borràs, Dolors Morlans Pelegrí i M. José Royo Mercadal.