Reconeixement del Col·legi d'Enginyers Agrònoms a l'ETSEAFIV

En motiu del 50è aniversari d'aquest centre de la UdL

Reconeixement_directorsETSEAFIV
Un moment de la celebració / Foto: COEAC
El Col·legi d'Enginyers Agrònoms de Catalunya (COEAC) ha homenatjat aquest dissabte algunes de les persones col·legiades que han dirigit l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària (ETSEAFIV) de la Universitat de Lleida (UdL). Coincidint amb el cinquantè aniversari de l'ETSEAFIV, el COEAC ha celebrat la seua Junta General al campus d'Agrònoms, on ha tingut lloc una escape room adreçada totes les famílies i acompanyants.

A l'acte de reconeixement han participat Jaume Porta, Jaume Lloveras, Rosa Teira, Narciso Pastor, Francisco Juárez i Juan Antonio Martín, que han ocupat la direcció de l'Escola en diferents etapes. L'actual responsable, Jordi Graell, no va poder assistir. Sí que hi era present el rector de la UdL i catedràtic de l'ETSEAFIV, Jaume Puy.

En les seues cinc dècades d'història, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària ha tingut 12 directors i una directora:

- José Baquero de la Cruz (1972-76)
- Javier Barragán Fernández (1976-78)
- Jaume Ros Mestres (1977-78)
- Juan Antonio Martín Sánchez (1978-84)
- Jaume Porta Casanellas (1984-87)
- Ramon Albajes Garcia (1987-90)
- Francisco Juárez Rubio (1990-98)
- Ignacio Romagosa Clariana (1998-01)
- Antonio Michelena Bárcena (2001-07)
- Jaume Lloveras Vilamanyà (2007-10)
- M. Rosa Teira Esmatges (2010-13)