Recollida de diplomes amb màscara a Estudis Hispànics

Una cinquantena d'alumnes xinesos ha completat aquest curs a la UdL

xinesosUdL2020b
Un moment de l'acte a l'aire lliure / Foto: UdL

Una cinquantena d'alumnes de les universitat xineses de Tianjin, Binhai, Soochow i Changzhou ha completat aquest curs 2019-2020 el diploma d'Estudis Hispànics de la Universitat de Lleida (UdL). D'aquests, 27 han rebut aquest dijous el certificat, l'expedient acadèmic, l'orla i el carnet d'Alumni UdL en un acte que ha tingut lloc al claustre de la Pensativa, a l'edifici del Rectorat. El comiat s'ha fet a l'aire lliure, amb distàncies de seguretat i màscara, seguint les mesures de prevenció de la COVID-19.

A l'acte de graduació de la 14a promoció del Diploma d'Estudis Hispànics han participat la vicerectora d'Internacionalització de la UdL, Montse Gea; la degana de la Facultat de Lletres, Carme Figuerola; director del Centre de Formació Contínua, Carles Florensa; la directora del Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica, Maria Ángeles Calero; la responsable del Programa Sènior, Anna Soldevila; i el coordinador del programa, Xavier Terrado; així com a membres del professorat.

El diploma d'Estudis Hispànics és un títol de la UdL que facilita a l'estudiantat estranger un aprofundiment en el coneixement de la llengua i la cultura espanyoles. Dividit en dos quadrimestres i amb un total de 450 hores de docència, permet l'accés al grau d'Estudis Hispànics: llengua i literatura. Més enllà de les assignatures pròpies, el programa docent inclou optatives de les facultats de Lletres, Educació, Psicologia i Treball Social, i Dret, Economia i Turisme.