Relleu al capdavant del Consell de l'Estudiantat

Vanessa Díaz substitueix Gemma Espigares com a coordinadora

consellestudiantatUdL2014
D'esquerra a dreta: Gasset, Díaz i Brufau / Foto: Consell de l'Estudiantat UdL

El Consell de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida (UdL) ha renovat el seu equip de coordinació. Vanessa Díaz, graduada en Infermeria per la UdL i estudiant de primer de Medicina, ha estat escollida nova coordinadora amb el 95,24% dels vots (20 a favor i 1 en blanc). Díaz relleva en el càrrec Gemma Espigares.

El secretari del nou equip de coordinació és l'alumne de primer d'Infermeria Ignasi Gasset i el tresorer, l'estudiant de la doble titulació d'Administració i Direcció d'Empreses i Dret, Roger Brufau. Entre els objectius del nou equip hi ha garantir la continuïtat de la representació per tal de defensar els interessos dels estudiants, donar a conèixer els òrgans de representació entre la comunitat universitària i potenciar la unió, la cohesió i el sentiment de pertinença entre els representants de la UdL.

Per la seua part, Gemma Espigares i el seu equip format per Pau Sánchez i Daniel Gutiérrez s'han acomiadat del Consell després de "tres anys intensos en què s'ha treballat per millorar la representació i els drets dels estudiants".