Formació per a professorat de secundària en l'àrea de ciències

Una quinzena de docents s'actualitzen amb experts de la Facultat de Medicina de la UdL

formacio_irblleida
El professor de Medicina, Joan Ribera, durant la classe / Foto: IRBLleida

Una quinzena de professors d'ensenyament secundari de l'àrea de ciències ha participat aquest dimarts en una jornada formativa de 6 hores a la Unitat docent de la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida (UdL), situada al costat de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova (HUAV). L'objectiu era actualitzar els coneixements sobre la metodologia, les tècniques i els processos més habituals en l'àmbit de la recerca.

El catedràtic de Biologia Cel·lular de la UdL, Joan Ribera, és el coordinador d'aquesta tercera edició de la jornada, en la que també han participat el professor Manel Portero; la catedràtica Loreta Medina; el professor agregat, Mario Encinas; i el professor associat, Gerard Piñol.

El curs s'ha centrat en les següents temàtiques: Edició genòmica: promeses i perills, Reptes clínics de les malalties neurodegeneratives, Davallada de mites sobre el cervell, i Microbioma i salut: més enllà de les infeccions.

Text: Comunicació IRBLleida / Premsa UdL