Una vintena de professionals, al primer curs en cadàver de membre inferior

Traumatòlegs i residents d'aquesta especialitat d'arreu de l'Estat es formen a la UdL

curs trauma
Un moment del curs / Foto: Facultat de Medicina-UdL
Un total de 24 traumatòlegs, traumatòlogues i residents d'aquesta especialitat d'arreu de l'Estat espanyol han participat aquest dijous, 21 d'octubre, al primer curs en Cadàver de membre inferior, que ha tingut lloc a la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida (UdL), organitzat per aquest centre de la UdL i l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida (HUAV).

Les persones assistents han rebut una primera formació teòrica sobre opcions de tractament de fractures complexes a les cames. Després, la formació pràctica ha tingut lloc a l'aula de disseccions de la Facultat amb professorat de l'HUAV, la Vall d'Hebron, l'Hospital Universitari 12 d'octubre (Madrid), l'Hospital Asepeyo Barcelona (Sant Cugat), l'Hospital universitari de Canàries (Tenerife) i l'Hospital IMAD (València).

Així han pogut provar sobre membres de cadàvers diferents tècniques per tractar fractures distals de fèmur, de tíbia proximal i de tíbia distal, amb diferents vies d'abordatge.