Obertura extraordinària de les biblioteques de la UdL per exàmens

Ciències de la Salut i Agrònoms reforcen Lletres, mentre Igualada obre dos caps de setmana

biblio maig
La del Rectorat té una gran afluència aquests dies / Foto: Premsa UdL

Les biblioteques de la Universitat de Lleida (UdL) inicien aquest dissabte un període d'obertura extraordinària per cobrir la demanda de l'alumnat durant els exàmens finals del segon quadrimestre. La biblioteca de Ciències de la Salut reforçarà a la de Lletres, al Rectorat, durant quatre caps de setmana i la del campus d'Agrònoms, durant dos. Al campus Igualada-UdL també funcionarà de forma excepcional la biblioteca de les instal·lacions del passeig Verdaguer els dies 25 i 26 de maig, i 8 i 9 de juny. L'accés serà restringit a la comunitat universitària i caldrà presentar el carnet.

La Biblioteca de Lletres, a l'edifici del Rectorat, i la sala d'estudis del mateix edifici obren les seues portes habitualment tots els caps de setmana de 09.00h a 21.00h. El mateix horari oferiran la de Ciències de la Salut aquest cap de setmana (25 i 26 de maig) i els tres primers de juny (dies 1, 2, 8, 9, 15 i 16); i la de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària (ETSEAFIV), els dies 1, 2, 8 i 9 de juny. Quant a la capital de l'Anoia, la biblioteca de Ciències de la Salut obre els dos caps de setmana assenyalats (25 i 26 de maig i 8 i 9 de juny), però només de 10h a 18h.

Les sales d'estudi de la UdL també amplien els seus horaris en aquest període avaluatiu. A Cappont, entre el 27 de maig i el 14 de juny, l'espai de l'Edifici Polivalent 1 funcionarà en horari de matinada, de 21.00h a 03.00h, de dilluns a divendres. Els caps de setmana i festius, en horari ampliat de 09.00h a 03.00h de la matinada. L'accés serà a les hores en punt. A la Facultat de Medicina, fins el 14 de juny, la sala d'estudis està disponible entre les 09.00h i les 23.30h els dies laborables. Els caps de setmana d'obertura extraordinària de la biblioteca, de 09.00h a 14.30h.

MÉS INFORMACIÓ:

Horaris de les biblioteques