Suport de la Fundació 'la Caixa' als ajuts d’habitatge i desplaçament

Dotats amb 80.000 euros i destinats a l'estudiantat, l'entitat n'aporta 9.500

conveni caixa
Un moment de la signatura. FOTO: UdL

La Fundació Universitat de Lleida (UdL) ha rebut el suport de la Fundació ”la Caixa”, a través de CaixaBank, amb una aportació de 9.500 euros per al programa d’ajuts per a l’habitatge i desplaçament a l'estudiantat de la Universitat de Lleida (UdL). Aquests ajuts per a alumnat amb domicili familiar fora de Lleida i Igualada -ciutats on s'ubiquen les escoles i facultats- estan dotats amb 80.000 euros. La Fundació "la Caixa" també aporta 500 euros per al Premi al millor Treball de Final de Grau en memòria de Josep M. Guarro Callizo sobre Dret a Processal i la Procura.

El rector de la UdL, Jaume Puy, i el director del centre d’institucions de CaixaBank a la direcció territorial Catalunya, Joaquim Macià, han signat un acord per afavorir el desenvolupament d'ambdós accions relacionades amb la responsabilitat social. Jaume Puy, ha dit que aquests ajuts "combinen la necessitat de no deixar enrere ningú per motius econòmics amb l'interès estratègic de fomentar l’accés a la UdL als estudiants que provenen de fora de les ciutats de Lleida o Igualada".

D'altra banda, Joaquim Macià, ha destacat que el suport a la formació al jovent és un dels eixos prioritaris d'actuació de la Fundació "la Caixa" i que aquesta col·laboració és una mostra més del compromís de l'entitat amb les Terres de Lleida.

TEXT: COMUNICACIÓ 'LA CAIXA' / PREMSA UdL