Swing i jazz a l'aire lliure per tancar la Temporada Musical de la UdL

Mi&Me actuen aquest dissabte al vespre a l'Arborètum-Jardí Botànic de Lleida

concert MiandMe
Les integrants de Mi&Me / FOTO: Marc Castellà

Clàssics del jazz com Cheek to cheek, On the sunny side of the street o When you're smiling sonaran aquest dissabte, 11 de juny, a l'Arborètum Dr. Pius Font i Quer- Jardí Botànic de Lleida en el concert de cloenda de la 19a Temporada Musical de la Universitat de Lleida (UdL). El duet Mi&Me, format per la flautista i cantant, Míriam Cortada Moguer, i la intèrpret de viola i cantant, Aurora Matías Vejer, actuarà a partir de les 19.30h acompanyat d'un trio base de teclat (Guillem Garcia), bateria (Joaquim Cubero) i contrabaix (Camil Piqué). L’entrada és gratuïta, però cal fer reserva.

Aquest concert tanca la 19a Temporada Musical de la Universitat de Lleida que, amb aquesta darrera, haurà ofert set actuacions gratuïtes des del passat 27 d'octubre. Solistes de l'AIMS, Trio Pedrell, Havel Quartet, Iolanda Dolcet i Quartet Prysma, Marisa Martins, Mac McClure, Elina Sitnikava i Enrique Lapaz, són els noms que han configurat el programa d'aquest curs 2021-2022.

Mi&Me proposa un viatge per la música dels Estats Units entre les dècades dels anys 20 i 50 del segle XX. De fet, bona part del repertori s'inclou al Great American Songbook, les composicions més conegudes de la cultura popular d'aquell país, i són peces considerades estàndards del jazz, versionades per nombrosos artistes. L’única excepció és Isn’t she lovely, que Stevie Wonder va composar al 1976.

El programa inclou cançons tan conegudes com ara Tea for two (Vincent Youmans & Irving Caesar, 1925), popularitzada per Doris Day l'any 1950 a la pel·lícula amb el mateix títol; Dream a little dream of me (Fabian Andre, Wilbur Schwandt & Gus Kahn, 1931), amb versió de The Mamas & The Papas de 1968; o You make me feel so young (Josef Myrow & Mack Gordon, 1946), que Frank Sinatra va incorporar al seu repertori.

Aurora Matías i Míriam Cortada combinen la música amb la pedagogia i el teatre. Les dos formen part de la companyia Alea Teatre, amb la qual han estrenat un musical infantil de creació pròpia: Mos-kids. Amb un format de quintet, aquest dissabte tocaran amb el teclista Guillem Garcia, el contrabaix Camil Piqué i el bateria Joaquim Cubero.

Programa del concert:

On the sunny side of the street - Jimmy McHugh & Dorothy Fields, 1930