La FEPTS vol ampliar les pràctiques internacionals de l'alumnat

Experts d'una desena de països expliquen les seues experiències

setmanaintFEPTS
Alguns dels ponents participants a la 2a FEPTS International Week / Foto: FEPTS-UdL
La Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) de la Universitat de Lleida (UdL) vol ampliar les pràctiques internacionals del seu estudiantat, tant de grau com de màster. Aquest ha estat un dels eixos de la 2a FEPTS International Week, que ha comptat amb experts d'una desena de països d'Europa i Amèrica: Regne Unit, Alemanya, Romania, Polònia, República Txeca, Portugal, Paraguai, Argentina, Mèxic i els Estats Units.

El programa s'ha dividit en tres tallers, un per a cada branca de coneixement que treballa aquest centre de la UdL: Social well-being: new trends in social care, New trends in psychological research, i Being a teacher in a wired world. Això ha servit per "oferir a l'alumnat la possibilitat de conèixer experts internacionals en els diferents àmbits d'especialització de la FEPTS", destaca la vicedegana d'Internacionalització i Qualitat, Montse Casanovas. Per exemple, la Residencia Aigle, centre de referència per als trastorns alimentaris d'Argentina o l'IRMO, centre d'acolliment de refugiats a Londres.

Altres objectius de la  2a FEPTS International Week eren potenciar les relacions de la Facultat amb els seus els partners internacionals, oferir al professorat l'oportunitat d'establir xarxes de recerca i crear oportunitats per a establir nous convenis de cooperació.