L'INEFC inaugura el curs de tot Catalunya a la Seu d'Urgell

Amb lliurament de diplomes als millors expedients del 2021-2022

INEFC Pirineus 22
Les autoritats, amb els premiats / Foto: Ajuntament de La Seu d'Urgell
L'Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya (INEFC) ha celebrat la inauguració del curs 2022-2023 al centre d'INEFC Pirineus, a La Seu d'Urgell. El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy, ha presidit l'acte; acompanyat per l'alcalde de la ciutat, Francesc Viaplana; la representant territorial d'Esports a Lleida,  l'Alt Pirineu i l'Aran, Lourdes Ravetllat; i el director de l'INEFC, Eduard Inglés. Puy ha destacat la importància de disposar d'un centre universitari en un entorn com el Pirineu, per generar noves oportunitats al territori.

L'ex alcalde de La Seu, Albert Batalla, i el director tècnic i seleccionador de la Reial Federació Espanyola de Piragüisme, Guillermo Díez-Canedo, ha estat encarregats de la lliçó inaugural, titulada Els Pirineus: territori de somnis esportius assolits. Batalla i Díez-Canedo han plantejat que els elements claus a l'hora de poder afrontar un projecte amb èxit són "el repte, l'entorn, l'equip, la resiliència i la capacitat de treball".

En l'acte també s'han lliurat els diplomes a l'alumant amb els millors expedients acadèmics del curs 2021-2022: Aitor Martínez Fantova (INEFC Lleida) i Míriam Jiménez Durán (INEFC Barcelona) del Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport- CAFE; Alba Mitjavila Gutiérrez (INEFC Lleida) del doble grau en Educació Primària i CAFE; Albert Sabater Cruz (INEFC Lleida), del doble grau de CAFE i Fisoteràpia;  Luis Rodríguez Adalía (Màster RETAN);  Xavier Mena Hoekendijk (Màster en Direcció Esportiva); Alejandro Pérez Planas (Màster en Gestió Esportiva); Leonardo Laporta Costa (Màster en Dret Esportiu Internacional) i Andreu Carbonell Jordi (Màster MAFiS).

TEXT: Ajuntament de La Seu d'Urgell / Premsa UdL