El Campus d'Igualada inaugura el curs estrenant el nou grau d’ADE

L’expert en màrqueting Valentí Camps centra la lliçó inaugural en el futur del mercat global

CampusIGDUdL_InauguracioCursAcademic02
Un moment de la inauguració. FOTO: UdL

El Campus Universitari Igualada-UdL ha inaugurat oficialment aquest migdia el curs acadèmic 2020-2021 estrenant un nou grau, el d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE). El rector de la Universitat de Lleida (UdL), que ha presidit l'acte, ha destacat l'èxit de la posada en marxa d'aquests estudis, que han cobert totes les places ofertades -40-, malgrat un període de matriculacions complex marcat per la pandèmia. "Una bona notícia -ha afirmat Puy- que reforça la consolidació de la UdL al territori".

La conferència inaugural “La globalització i els mercats. Anem cap a la desglobalització?” ha anat a càrrec de l’expert en màrqueting, Valentí Camps. Aquest professor de postgraus en màrqueting i internacionalització en diverses universitats catalanes, ha posat l’accent durant la seva xerrada en el futur del mercat global, la internacionalització de marques i productes, i l’evolució dels mercats.

El rector de la UdL, Jaume Puy, s'ha referit en el seu discurs a la situació actual provocada per la Covid-19, que no ha permès celebrar la inauguració del curs en les circumstàncies normals. En aquest sentit, Puy ha explicat que “toca prioritzar la salut sense renunciar a la major normalitat possible” i ha reivindicat l’educació com a més necessària que mai per sortir d’aquesta crisis. En la mateixa línia, el president del Consell Social de la UdL, Delfí Robinat, ha animat a l’estudiantat a “treure el màxim partit dels estudis” malgrat la pandèmia. A l'acte, que ha tingut lloc a la Sala d'actes del Campus al Pla de la Massa, també hi ha participat l'alcalde d'Igualada, Marc Castells, que ha destacat que la UdL esta atraient a l'Anoia estudiants d'altres comarques com ara el Bages i el Penedès.

TEXT: LIDERA COMUNICACIÓ

Contingut relacionat