El PCiTAL canvia de nom pel d'Agrobiotech Lleida

Nou logotip en el marc d'una renovació de la imatge corporativa

nova-imatge-Parc-Agrobiotech
Presentació del logotip / Foto: Parc Agrobiotech
Agrobiotech Lleida. Aquest és el nou nom del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida (PCiTAL), consorciat per l'Ajuntament de la ciutat i la Universitat de Lleida (UdL). La nova denominació s'emmarca en la renovació de la imatge corporativa, que s'ha materialitzat tretze anys després de la posada en marxa del parc. En el mateix procés també s'ha dissenyat un nou logotip que pretén mostrar aquesta plataforma d'innovació com un hub de connexió de l'anomenada quàdruple hèlix; formada per l'administració, l'empresa, la recerca o coneixement i la societat.

El rector de la UdL i vicepresident de torn del parc, Jaume Puy, considera que la renovació de marca "és un impuls més pel parc". Puy ha insistit que "les institucions hem de treballar perquè aquesta gran instal·lació que té Lleida estigui activa". El rector ha recordat que el parc ajuda a que "la universitat es trobi amb la societat per transferir coneixement i donar respostes a les necessitats reals de les empreses". La nova marca reflecteix, segons el gerent del parc Miquel Aran, la visió de "fusionar la investigació agronòmica, veterinària, forestal i agroalimentària amb les TIC".