Arrenquen els cursos de la Universitat d'Estiu a la Seu d'Urgell

Teatre i geologia són les temàtiques que tanquen el calendari de juliol

Uni d'estiu la Seu d'Urgell-2023
Participants a 'Atractius geològics dels Pirineus centrals' / Foto: Ajuntament de La Seu
Una vintena de persones participen aquesta setmana als cursos d'estiu de la Universitat de Lleida (UdL) programats enguany a la Seu d'Urgell. La geologia i la dramatúrgia són les temàtiques dels tallers, que es desenvolupen al Centre Cultural de les Monges de la capital alt urgellenca fins el dia 21 de juliol.

Ensenyar el teatre: fonaments de pedagogia teatral té com a objectiu dotar l'alumnat de les eines creatives i expressives necessàries per a la construcció d'un espectacle, així com capacitar-lo per dissenyar un pla pedagògic aplicable a l'activitat de teatre als centres escolars. Mentre, Atractius geològics dels Pirineus centrals inclou sortides de camp per conèixer el funcionament de les aigües subterrànies en aquests paisatges càrstics.

Aquests són els darrers cursos de la Universitat d'estiu de la UdL programats per al mes de juliol. De l'1 al 21 d'agost es desenvoluparà l'Acadèmia Internacional de Música de Solsona, que s'engloba també en l'oferta d'estiu. El Pont de Suert acollirà del 7 al 9 de setembre el darrer curs, titulat A l'entorn de Lavaix.