La UdL acull l'assemblea de l'Associació estatal d'estudiants d'Infermeria

Hi han participat 45 representants de l'alumnat de disset universitats

CEFIF
La trobada va tenir lloc al Saló Víctor Siurana. FOTO: UdL
La Universitat de Lleida (UdL) ha acollit, des de dijous passat fins aquest dissabte, l'assemblea de l'Associació estatal d'estudiants d'Infermeria (AEEE), la primera de les dos reunions anuals que celebra aquest col·lectiu. Organitzada pel Consell de l'Estudiantat de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL, la trobada ha aplegat un total de 45 representants estudiantils d'aquesta titulació procedents de 17 universitats d'arreu de l'Estat (Madrid, Lleó, Salamanca, Castella la Manxa, Barcelona, Madrid, Illes Balears, València, Vigo, la Corunya, Valladolid, Múrcia i Granada).

Durant tres dies, l'alumnat participant a la trobada ha abordat entre altres temes, la distribució dels rotatoris de pràctiques d’infermeria, la situació actual de l'estudiantat d’infermeria en els centres adscrits o la docència a distància d'aquest grau, així com l'organització del congrés anual de l'AEEE que dedicat a les cures pal·liatives, tindrà lloc a la Universitat d'Almeria el proper mes d'abril. A més, i per primer cop en una assemblea d'AEEE, va tenir lloc una taula redona amb professionals d'aquest àmbit que va versar sobre l'infermeria familiar i comunitària.

Els participants a l'assemblea, encapçalats per la presidenta de l'associació, Paula Setién (Universitat Autònoma de Madrid), van ser rebuts pel rector, Jaume Puy, la vicerectora d'Estudiants i ocupabilitat, Montse Rué, i la degana de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, Judith Roca.