La UdL lidera les visites a la primera fira virtual de màsters de l'Estat

Amb més de 4.700 consultes d'uns 2.300 usuaris

firamaster1
Un alumne, atenent des de casa / Foto: Consell de l'Estudiantat-UdL

La Universitat de Lleida (UdL) és la que ha rebut més consultes a la primera fira virtual de màsters de l'Estat espanyol, impulsada per Crue Universitats Espanyoles i la Xarxa de Serveis d'Informació i Orientació Universitaris. Segons les dades d'UNIferia Másteres Oficiales 2020, l'estand en línia de la UdL ha registrat un total de 4.728 visites, que corresponen a 2.301 usuaris. Això la situa per davant de la Universitat de Barcelona (4.141 consultes de 1.903 persones), la Pompeu Fabra (2.742 de 1.122) i la Complutense de Madrid (2.330 de 985).

La UdL ha encapçalat els llistats, tant de visites com d'usuaris únics, des del primer dia del certamen, que s'ha celebrat del 23 al 27 de març. La vicerectora d'Estudiants i Ocupabilitat, Montse Rue, valora molt positivament aquests resultats. "La fira virtual garanteix la igualtat d'oportunitats respecte a les presencials. Ens sorprèn i ens satisfà molt que la UdL hagi estat la universitat més visitada. Esperem que aquest èxit de visites es tradueixi en un increment en les matrícules", ha destacat.

A més dels coordinadors dels màsters i del personal de la unitat d'Informació i Orientació Universitària de la UdL, dos estudiants contractats, de doctorat en Dret i ADE i del màster de Psicopedagogia, han atès  el xat de la UdL. La majoria de consultes han estat relacionades amb els continguts dels màsters, el seu funcionament, i les sortides professionals, segons han explicat.

La Universitat de Lleida presentava 44 titulacions de màster, 37 de centres propis i 7 d'adscrits: 10 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA); 8 de la Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET); 8 de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS); 4 de la Facultat de Lletres; 3 de l'Escola Politècnica Superior; 3 de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia; 1 de la Facultat de Medicina; 3 de l'INEFC; 2 d'Ostelea (Barcelona); 1 de l'Escola de Relacions Laborals i 1 de Next Centre d'Estudis Superiors (Madrid)

UNIFeria Másteres Oficiales 2020 ha rebut la visita d'unes 15.950 persones interessades en l'oferta de les 54 universitats presents. Més del 80% eren de l'Estat espanyol, tot i que també n'hi ha d'altres països com ara Colòmbia, Mèxic o els Estats Units. La durada mitjana de les visites ha estat de 7:29 minuts, segons dades de l'organització.