Les biblioteques de la UdL recuperen el seu horari habitual

Després de l’aturada estiuenca i les obres a Ciències de la Salut

biblio cc salut
Les instal·lacions renovades aquest estiu / Foto: Biblioteca i Documentació UdL

Les biblioteques de la Universitat de Lleida (UdL) tornen a estar totes operatives i funcionant en el seu horari habitual després dels serveis mínims de l'estiu i les obres de millora realitzades a la del campus de Ciències de la Salut. Les persones usuàries poden utilitzar-les de dilluns a divendres, de 9.00h a 21.00h. Els caps de setmana, a més, obre portes la biblioteca de la Facultat de Lletres, al campus de Rectorat, amb la mateixa franja de 12 hores.

Les instal·lacions de Ciències de la Salut han estat tancades durant els mesos de juliol i agost per realitzar "obres per a la millora i transformació dels seus espais físics", segons informa la unitat de Biblioteca i Documentació. Els treballs han servit per habilitar dos noves sales de treball i reorganitzar la resta de zones en una àrea d'estudi en silenci; una altra de soroll moderat, interacció i estudi informal; una de descans; una per a gravació i assaig de presentacions; i una darrera per al fons antic i de reserva.

Durant el període de serveis mínims de la UdL, del 2 al 20 d'agost, només ha funcionat la biblioteca de Lletres. Aquesta setmana han reobert portes la biblioteca Jaume Porta, al campus de Cappont; la de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, al campus agroalimentari, forestal i veterinari; i la de Pla de la Massa, al campus Igualada - UdL.

El proper 13 de setembre està previst reprendre el préstec consorciat (PUC) amb altres biblioteques del CSUC, aturat el passat 16 de juliol per adaptar el sistema de gestió. El nou programari serà comú a totes les universitats catalanes. Aquesta opció de préstec tornarà a estar operativa tant via web com presencialment a la Biblioteca que disposi del document sol·licitat.

MÉS INFORMACIÓ:

Horaris biblioteques UdL