La UdL, sots-campiona de Catalunya en futbol 11 i handbol femenins

Medalles de bronze en futbol sala femení, futbol 11 masculí i bàsquet masculí

Futbol 11 femeni
Les noies del futbol sumen dos medalles / Foto: Esports UdL
Les futbolistes de la Universitat de Lleida (UdL) han tornat dels Campionats de Catalunya Universitaris disputats a Puigcerdà amb dos medalles: la d'argent a Futbol 11 i la de bronze a Futbol sala. Milloren així el resultat de l'any passat, quan van quedar terceres en un torneig en grup únic. La UdL també ha estat sots-campiona en handbol femení i ha obtingut la medalla de bronze en futbol 11 i bàsquet masculins.

Les noies que entrena Ayoub Bacha han fet un gran paper en aquest campionat. Després d'eliminar amb remuntada a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) per 4 gols a 2, no van poder amb la Universitat de Barcelona (UB) a la final, que van perdre per 5 a 1. Així, en futbol 11 femení l'or ha estat per la UB; l'argent per a la UdL i el bronze, per a la Universitat Ramon Llull (URL).

En futbol sala femení, en canvi, l'equip de la UdL va perdre a les semifinals contra les noies de la URL per 0-2 i ha quedat en tercer lloc. El podi l'ha encapçalat la Universitat Pompeu Fabra (UPF), amb l'or, seguida per la URL, amb l'argent. Les dos medalles de bronze han estat per a la Universitat de Lleida i la Universitat Rovira i Virgili.

Pel que fa a l'handbol femení, el conjunt de la UdL va guanyar la semifinal contra la Universitat Politècnica de Catalunya per un clar 15-10. Tot i caure al darrer partit contra la UB per 29-25, les jugadores que entrena Gorka Metaxas s'han proclamat sots-campiones universitàries de Catalunya. Completen el podi, amb els bronzes, la UPF i la UAB.

Quant als nois, l'equip de bàsquet masculí ha tornat a Lleida amb la medalla de bronze després de perdre la semifinal contra la UPF per 46 a 36. L'or ha estat per a la UB. Els jugadors de futbol 11 masculí també s'han hagut de conformar amb la tercera posició en caure a la tanda de penals contra la UVic, que ha obtingut la medalla d'argent. Els campions han estat els jugadors de la Universitat de Girona.

Handbol femení                                                         Bàsquet masculí