La UdL aconsegueix 7 medalles als Campionats de Natació

Finals de bàsquet i futbol, en directe el proper 8 de març

natacio udl
L'equip de natació de la UdL, amb Lomero a dalt a la dreta Foto: Esports UdL

La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit un total de 7 medalles als Campionats de Catalunya Universitaris de Natació: dos ors, dos argents i tres bronzes. En la competició, disputada aquest dissabte al Complex Aquàtic i Esportiu Can Mercader de Cornellà de Llobregat, s'han proclamat campions de Catalunya dos estudiants de la UdL: Marc Juárez, en 100 metres papallona, i Bernat Lomero, en 50 metres papallona.

Lomero s'ha imposat en la prova curta de papallona amb un temps de 25”43. Però no ha estat el seu únic èxit, ja que ha guanyat dos medalles més, argent en 50 metres esquena i bronze en 50 lliures. Aquests resultats li han permès ser el tercer millor nedador universitari de Catalunya en puntuació FINA, amb 625 punts; per darrere d'Albert Puig, de la Ramon Llull (682 punts), i Louis Dieudonne, de la Universitat de Girona-UdG (668 punts).

El medaller de la UdL es completa amb tres metalls més: argent per en 4x50 masculins i bronzes per a Francesc Riado en 50 metres esquena i Marc Juárez, en 50 papallona. Al global de la competició, la Universitat de Lleida ha estat sisena (504 punts). A dalt de la classificació trobem la Universitat de Barcelona (880 punts).

Esports d'equip en directe

La Xarxa de Comunicació Local emetrà, en directe, el 6 i 8 de març, les semifinals i finals dels Campionats de Catalunya Universitaris d'esports per equips: rugbi 7, bàsquet i voleibol. Ja està confirmada la presència de l'equip de bàsquet femení de la UdL, que es disputarà la medalla d'or amb la UdG. També participen en les 'semis' els equips de futbol 7 femení i futbol 11 masculí de la Universitat de Lleida. Els partits es podran seguir a les televisions locals, al canal 159 de Movistar+, i on-line a través del següent enllaç: http://www.xiptv.cat/campionats-de-catalunya-universitaris