La UdL aconsegueix quatre medalles als Campionats Universitaris de Taekwondo

Un or, un argent i dos bronzes, en diferents categories masculines

medalles taekwondo 2023
D'esquerra a dreta: Ribes, Martínez, Mas i Ariza / Foto: Esports UdL
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit quatre medalles als Campionats Universitaris de Catalunya de Taekwondo, disputats aquest cap de setmana al pavelló poliesportiu de la Universitat Politècnica de Catalunya, a Barcelona. L'estudiant de l'Escola de Doctorat Lluís Mas Ruiz s'ha proclamat campió de kumite (combat), en la categoria masculina de menys de 87 quilos, en vèncer el representant de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Albert C. Vázquez.

En la categoria de més de 87 quilos, els esportistes de la UdL han aconseguit les medalles d'argent i de bronze. L'alumne de l'INFEC- Lleida Paulino Martínez Fortuny ha pujat al segon calaix del podi i el seu company de centre, Pol Ribes Tàpia, al tercer. En aquest cas, l'or se l'ha endut Sergi Freixas, de la UAB.

Mentre, en Poomsae (combinacions de moviments que representen atacs i defenses executats en un ordre concret) l'estudiant de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL Josep Ariza Bielha guanyat la medalla de bronze. L'or ha estat per a Christian Villar Fenoy, de la Universitat Ramon Llull, i l'argent, per a Raul David Garcia, de la UAB.

Els Campionats Universitaris d'Espanya de Taekwondo tindran lloc a Burgos, els propers dies 25 i 26 de març.