La Universitat de Lleida, en 'serveis mínims' del 2 al 20 d'agost

Obren la biblioteca de Lletres, la sala d'estudis de Salut i espais de recerca

lletresbiblioteca
La biblioteca de Lletres romandrà oberta a l'agost. FOTO: UdL
Com ja és habitual en períodes d'inactivitat docent, la Universitat de Lleida (UdL) tornar a deixar a l'agost els seus edificis als campus de Lleida i d'Igualada en 'serveis mínims' durant tres setmanes. Enguany, entre els dies 2 i 20 (ambdós inclosos), amb l'objectiu "de mantenir la reducció de la despesa corrent feta els anys anteriors, un estalvi necessari degut a l'actual situació financera i pressupostària de la UdL", afirma el gerent, Ramon Saladrigues.

La Universitat preveu un estalvi d'entre 80.000 i 85.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres, una quantitat uns 5.000 euros superior als anys anteriors, degut en bona part a l'increment del preu de l'energia, explica el vicerector d'Infraestructures, Narciso Pastor.

Gairebé tots els edificis tanquen al públic, tot i que el personal hi podrà accedir de manera restringida. Mantindran parcialment la seua activitat la biblioteca de la Facultat de Lletres, al Rectorat (de dilluns a divendres de 9.00h a 15.00h) i la sala d'estudis de Ciències de la Salut, ubicada a l'edifici de la Facultat de Medicina, (de dilluns a divendres de 9.00h a 21.00h), amb accés preferent per a l'alumnat del campus i de la UdL.

A Ciències de la Salut, resten oberts l'estabulari i l'edifici docent situats al campus de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova (plantes 3 i 4); la recepció de la Facultat de Medicina, i els edificis de Biomedicina 1 i Biomedicina 2, que acullen l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida.

Com és habitual, hi haurà servei de seguretat a tots els campus, així com recepció de correu i paqueteria durant els matins. No hi haurà registre presencial de documents, ja que està operatiu el registre electrònic.

Per a consultes de preinscripció universitària, a partir del dia 2 d’agost i fins al 20 del mateix mes, cal adreçar-se a l'Oficina d'Accés a la Universitat (Barcelona), a través del portal d'accés a la universitat -canaluniversitats- o per telèfon, als següents números: 93 223 03 23  /  93 223 25 91.