Torna el concurs de cartells de la Universitat d'estiu

Els originals es poden presentar fins el 21 de febrer

Exposició concurs de cartells 2023
Exposició de les propostes presentades en l'anterior edició / FOTO: Estiu UdL
Fins al 21 de febrer, les persones interessades a participar en el què serà el 27è Concurs de cartells de la Universitat d'Estiu (UdE) de la Universitat de Lleida (UdL) poden fer arribar les seues creacions presencialment o per correu postal o servei de missatgeria a l'Oficina de la Universitat d'Estiu, situada des de fa una mesos a l'edifici Polivalent 2 del campus ubicat a Cappont.

Les obres han de ser originals i inèdites, aptes per a la reproducció en quadricomia, i s'han de presentar muntades en cartró ploma, amb un lema identificador escrit al darrere. A més del cartell original (60 cm d'alt per 30 cm d'ample), cal presentar una versió quadrada més petita (5 cm d'alt per 15 cm d'ample) perquè pugui ser utilitzada en els materials promocionals de la 32a Universitat d'Estiu (cartells, fullets informatius, anuncis, xarxes socials, etc.) que ha de tenir lloc del 25 de juny al 19 de juliol de 2024.

La resolució del concurs es farà pública durant la primera quinzena del mes de març de 2024 i la persona guanyadora s'endurà un premi de 1.000 euros. L'obra escollida per ser la imatge de la Universitat d'Estiu, així com la resta d'originals presentats al certamen formaran part d'una exposició que es podrà veure a la UdL a la primavera.

A l'anterior edició del concurs de cartelles hi van optar un total de 73 originals arribats de diversos punts de l'Estat. En va resultar guanyador Sumérgete, de l'arquitecta natural d'Avilés, Jessica Nieves Vieira.

MÉS INFORMACIÓ: