Tres medalles per a la UdL al campionat de Catalunya de cross

Jone Zabaleta i Sara Alonso, campiona i sots-campiona en categoria femenina

CampionatCatalunyaCrossMedallesUdL2017
Les atletes de la UdL, dalt del podi / Foto: Esports UdL

La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit tres medalles al Campionat de Catalunya Universitari de Cross, disputat aquest diumenge a Tortosa, en el marc del 3r Cross ATE. Gran Premi Eduardo Fornós. L'alumna del doble grau de Fisioteràpia i Ciències de l'Activitat Física, Jone Zabaleta, és la nova campiona en categoria femenina. Mentre, la seua companya Sara Alonso ha quedat sots-campiona en obtenir l'argent. El podi l'ha completat l'atleta de la Universitat Autònoma de Barcelona, Judit Pujol, amb el bronze.

Pel que fa als nois, l'alumne de Biomedicina de la UdL Albert Baronet ha estat sots-campió universitari de Catalunya, en quedar segon. L'or se l'ha endut Roger Sans, de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, i el bronze, Jordi Montraveta, de la Universitat de Vic.