Un centenar d'empreses, a la 9a Fira UdL Treball

El certamen torna enguany, en la seua novena edició, al format virtual

fira udl treball
Participants en l'edició de 2022 / Foto: Premsa UdL
Un total de 112 empreses, institucions i col·legis professionals participen enguany a la Fira UdL Treball, que torna al format virtual els dies 18 i 19 d'abril. Són 13 més que l'any passat. La principal novetat d'aquesta novena edició és l'espai del Cafè Col·loqui, on l'alumnat podrà interactuar de forma síncrona amb les empreses, prèvia inscripció, mitjançant videoconferències que duraran uns 45 minuts. Els organitzadors del certamen esperen arribar a les 200 ofertes laborals per a l'estudiantat.

Les proposicions es poden presentar, fins i tot, durant la fira. Les que hi ha registrades fins ara es concentren majoritàriament a l'àmbit de Tecnologia, Industrials, Arquitectura i Ciències (43%); seguit pel de Ciències Socials, Lletres, Ciències de l'Educació i Ciències de la salut (31%). El tercer bloc de les ofertes és el dels àmbits Agroalimentari, Forestal i Veterinari, amb un 26% de les ofertes de feina rebudes fins ara. La Fira UdL Treball "pretén ser un espai de trobada entre empreses del territori amb l'estudiantat de darrers cursos i les persones titulades per la UdL per tal que accedeixin al mercat de treball i millorin la seua ocupabilitat", destaquen els organitzadors.

Durant els dos dies de la Fira, l'alumnat podrà visitar els diferents estands de les empreses i les entitats, on hi trobaran informació de les mateixes i les seues ofertes de treball. També podran enviar directament el seu currículum vitae o sol·licitar una entrevista. El programa es complementa amb dos seminaris en línia: un col·loqui d'experiències d'ocupabilitat de graduats de la UdL i un taller sobre les preguntes freqüents en les entrevistes de treball, a càrrec de la cap de Negociat d'Orientació Laboral de la Universitat de Lleida, Teresa Parache.

MÉS INFORMACIÓ:

Web de la Fira UdL-Treball