Un concert de violí i piano tanca la 26a Temporada musical

El programa inclou sonates de Beethoven, Debussy i Franck

Duo
Javier Rameix i Luis María Suárez
La sonata per a violí i piano núm 8, en Sol major, op. 30/3 de Ludwig van Beethoven (1770-1827), la Sonata per a violí i piano en Sol menor de Claude Debussy (1862-1918) i la Sonata per a violí i piano en Sol menor de César Franck (1862-1890)conformen el programa del darrer concert de la 26a Temporada Musical de la UdL, que té lloc avui a les sis de la tarda a la Sala d'actes del rectorat.

La interpretació anirà a càrrec del joves músics, Javier Rameix, al piano, i Luis María Suárez Felipe, al violí.

Luis María Suárez Felipe va néixer a Madrid l'any 1994. Va començar els seus estudis musicals quan tenia 4 anys. Al llarg de la seua formació ha tingut mestres com ara Latica Honda-Rosenberg, Keiko Wataya, Vera Martínez Mehner i Mari Tampere-Bezrodny. Des del 2014 al 2018 fou alumne de Marco Rizzi a l'Escola Superior de Música Reina Sofía. Guanyador de diversos premis, actualment completa els seus estudis a la Hochschule für Musik und Theater a Múnich, sota el mestratge de la violinista Julia Fischer.

Javier Rameix va néixer a Veneçuela el 1991 i va començar a estudiar música amb 5 anys. A l'edat de 17 anys es va traslladar a Holanda on els prosseguí a la Universitat de les Arts d'Utrecht. Durant tres anys ha estat becat al programa de perfeccionament de l'Escola Superior de Música Reina Sofía de Madrid, on ha treballat amb Galina Eguiazarova. Va debutar com a solista amb 12 anys, sota la direcció del mestre José Antonio Abreu. Rameix, que compta amb diferents premis internacionals, ha desplegat també una important activitat com a pianista en diversos grups de cambra i com acompanyant de cantants.