Una aplicació informàtica de gestió, Premi Enginy 2022

Del graduat de l'EPS Jordi Pujol Navajo per a l'empresa Rigual

premi Enginy
Els premiats, amb Valls i Grau / Foto: Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida
El graduat en Enginyeria Mecànica per l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), Jordi Pujol Navajo, és el guanyador del Premi Enginy Miquel Aixalà 2022, dotat amb 1.000 euros. El jurat ha escollit el seu Treball Final de Grau (TFG), titulat Disseny d'un pla de manteniment a Rigual, S.A., entre els tretze projectes presentats a la vintena edició del guardó. Pujol ha desenvolupat una aplicació informàtica de gestió anomenada GMAO que millora la fiabilitat de la informació i està disponible en un únic lloc centralitzat des de qualsevol indret i en tot moment.

La directora de l'EPS, Magda Valls, i el degà d'Enginyers Lleida, Ramon Grau, han lliurat els Premis Enginy 2022 aquest dimarts en un acte a l'edifici Polivalent 1, al campus de Cappont. El segon guardó, dotat amb 450€, ha estat per al graduat en Enginyeria Mecànica per l'EPS Jesús Monterrubio pel TFG Viabilitat de l'aplicació del Radiactive Cooling a l'Àfrica: mapeig de potencial i anàlisi de producció enfront demanda energètica. El tercer, de 250€, se l'ha endut el també graduat en Enginyeria Mecànica per l'EPS de la UdL David Riba, amb un TFG titulat Disseny d'una paret d’escalada rotatòria.