Una professora de la UdL, a la junta directiva de l'IFITT

La Federació Internacional per les Tecnologies de la Informació en Viatges i Turisme és referència en recerca

Mariné, a la dreta, amb Claudia Brözel i IIS Tussyadiah Foto: IFITT
Mariné, a la dreta, amb Claudia Brözel i IIS Tussyadiah / Foto: IFITT

Una professora de la Universitat de Lleida (UdL) ha estat escollida com a membre de la junta directiva de la Federació Internacional per les Tecnologies de la Informació en Viatges i Turisme (IFITT: International Federation for Information Technologies and Travel & Tourism); "l'organització de referència mundial en la recerca i transferència de coneixement en aquest àmbit", segons destaca la mateixa Estela Mariné, de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL. En la reunió celebrada a Jönköping (Suècia), els assistents van escollir per primer cop una dona com a presidenta de l'entitat: IIS Tussyadiah, de la Universitat de Surrey (Regne Unit).

Mariné s'ha mostrat molt satisfeta per aquest càrrec. "Com a investigadora a l'inici de la seua carrera en el camp de l'eTourism, estic feliç d'unir-me a la Junta de la IFITT i vull contribuir perquè la comunitat mantingui un alt nivell d'excel·lència i porti la recerca i el desenvolupament de l'eTourism al següent nivell", ha explicat. Amb ella, també han entrat a la junta de l'IFITT Claudia Brözel, de la Universitat per al Desenvolupament Sostenible (Eberswalde, Alemanya) i Irem Önder, de la Universitat MODUL (Viena, Àustria).