Unes 960 famílies, a la jornada de portes obertes de la UdL

La FEPTS, l'ETSEAFIV i l'EPS estableixen dos torns de visites

campus oberts 2022
Participants en la jornada de 2022 / Foto: UdL
Un total de 2.466 persones de 959 nuclis familiars participaran aquest dissabte, 22 d'abril, en la 18a Jornada de portes obertes per a famílies de la Universitat de Lleida (UdL), que inclou també el campus d'Igualada-UdL i les instal·lacions d'INEFC-Pirineus a La Seu d'Urgell. Organitzades pel vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat, la Unitat d'Informació i Orientació Universitària (IOU) i els propis centres, aquestes sessions tenen com a objectiu donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l'entorn universitari a les mares i els pares d'alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior.

A la capital del Segrià, les instal·lacions de la UdL aplegaran 2.105 persones de 819 famílies. A la capital de l'Anoia seran 241 visitants de 87 nuclis familiars. i a la capital de l'Alt Urgell, 120 persones de 53 famílies. Per centres, els que en reben més tenen establerts dos torns de visita. En primer lloc, la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS), amb 225 famílies; seguida per l'Escola Politècnica Superior (EPS), amb 203, entre Lleida i Igualada; i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària (ETSEAFIV), amb 199.

Completen el llistat l'INEFC, amb 149 famílies repartides entre les instal·lacions de la capital del Segrià i la Seu d'Urgell; la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, amb 143 als campus de Lleida i d'Igualada; la Facultat de Dret, Economia i Turisme, que acollirà 138 nuclis familiars, als mateixos dos campus; la Facultat de Medicina, amb 78; la Facultat de Lletres, amb 60; i l'Escola de Relacions Laborals, amb 21. Cal tenir en compte que algunes famílies visiten més d'un centre de la UdL durant la jornada de portes obertes.

Pel que fa a l'origen, les famílies visitants provenen majoritàriament de les comarques de Ponent, un 51,15%. Les de la resta de Catalunya representen enguany al voltant del 38% i arriben a les instal·lacions de la UdL, principalment, des de la demarcació de Barcelona. Els participants d'altres províncies de l'Estat espanyol són un 11%; la majoria, de l'Aragó, però també de les Illes Balears, el País Valencià, Navarra i La Rioja. Cal afegir 6 famílies que s'han inscrit des del Principat d'Andorra.

MÉS INFORMACIÓ:

Web Portes obertes UdL