mostraNOVES PROPOSTES
Mostra de Cinema Llatinoamericà

Del 17 al 20 de març de 2007
Centre Cultural de la Fundació "la Caixa"
Cafè del Teatre Escorxador de Lleida

La secció "Noves propostes" de la Mostra de Cinema Llatinoamericà amplia aquest any el nombre d'entitats participants i inclou un premi de 1.000 euros atorgat pel Grup Segre al millor treball participant. En total, l'organització ha programat 18 curts i documentals de producció recent cedits per 9 escoles de cinematografia i institucions de Catalunya, el País Basc, Galícia, Madrid, Andalusia i Castella i Lleó. La projecció de les 18 cintes s'avançarà a la Mostra i servirà de prolegomen a la mateixa. Els treballs dels cineastes emergents es projectaran els dies 17, 18, 19 i 20 en el Centre Cultural de la Fundació "la Caixa" i en el Cafè del Teatre Escorxador de Lleida.

Dilluns 19 de març de 2007, 21,30h
Cafè del Teatre Escorxador de Lleida

Dins la secció Noves Propostes de la Mostra de Cinema Llatinoamericà, projecció dels treballs Missatges de Menorca (Comunicació Audiovisual, UdL), Fora de temporada (Màster de documental creatiu, UAB), Botellón (Consorci Audiovisual de Galísia), La subasta (Cinematografia i Arts Visuals, U. de León) i For(r)est in the des(s)ert (Kimuak).

Noves Propostes UdLMISSATGES DE MENORCA
Direcció: Cristian P. Coll. Fotografia: Cristian P. Coll. Imatges d’arxiu: Joan Coll. Any: 2006. Durada: 12’

Un jove missatge deixa una finca després de deu anys de compartir treball i família. Davant del fet cerca un nou emplaçament per fer-se autònom, però no el troba. Se li plantegen els problemes i les necessitats del camp menorquí, lligades a la tradició.

Dimarts 20 de març de 2007, 21,30h
Cafè del Teatre Escorxador de Lleida

Dins la secció Noves Propostes de la Mostra de Cinema Llatinoamericà, projecció dels treballs Percepcions de la ciutat (Comunicació Audiovisual, UdL), Los ojos de Alí (Certamen de Curtmetratges Andalusos, Diputació de Màlaga), El abismo (Centre d'Estudis Cinematogràfics de Catalunya), El baldío (Cinematografia i Arts Visuals, U. de León) i Juego (Kimuak).

Noves Propostes UdL PERCEPCIONS DE LA CIUTAT
Direcció: Cristian P. Coll. Muntatge i realització: Jordi Alfonso, Satyavan Galiana i Cristian P. Coll. Locució: Marion Adèle i Cristina Rodríguez. Equip: Blai Baules, Marta Ruiz, Marta Jiménez, Txell Alfonso, Carlota Grau i Mireia Escolà. Any: 2006. Durada: 11’

Dins l’ escenari urbà, els tallers, els concerts, les exposicions, són intervals diferenciats, fragments d’una mirada compartida pels artistes i l’equip documental; però més enllà de l'autorreferència pròpia del treball creatiu, hi ha un temps d’e xistència amb un cert sentit crític.

La Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida ofereix el segon cicle de Comunicació Audiovisual. A través dels seus itineraris (gestió de la comunicació digital, expressió audiovisual i gestió de la memòria històrica i producció audiovisual digital), els estudis d’aquesta llicenciatura combinen coneixements teòrics i pràctics per formar professionals amb criteri, polivalents i amb iniciativa que puguin treballar en diferents àmbits jugant diferents papers, entre ells, direcció i producció de cinema, ràdio, televisió i productes multimèdia, guionatge, realització i direcció i gestió de continguts.

UNIVERSITAT DE LLEIDA
COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL
Plaça Víctor Siurana, 1- 25003 LLEIDA

fletxa-grisMés informació