solidarium07

VESTÍBUL BIBLIOTECA D’ETSEA
Objectius del mil·leni
Organitza: Col·legi Lestonnac.

Aigua de tothom, un dret i no una mercaderia
Organitza: Enginyers sense Fronteres.

VESTÍBUL FACULTAT DE MEDICINA
Vuit propostes per un altre món
Organitza: Mans Unides.

VESTÍBUL EDIFICI POLIVALENT (CAMPUS DE CAPPONT)
Els objectius de desenvolupament del mil·leni: progressos, contrarietats i desafiaments
Organitza: Ajuntament de Lleida

DISSABTE 20 i DIUMENGE 21 D'OCTUBRE DE 2007

D'11.00 a 20.00h
ESPAI FIRA
IV Fira d’Entitats Solidàries de Lleida
Exposició de materials i recursos de les diferents entitats i ONGD de Lleida

VI Mostra al Carrer d’Informació i Documentació per al Desenvolupament, a càrrec del Centre de Cooperació Internacional de la Universitat de Lleida.

DILLUNS 29 D'OCTUBRE DE 2007

20h Sala de Juntes del 2n Pis (Rectorat)

Presentació del Quadern Al voltant de la Immigració a càrrec de Jordi Garreta i Rafael Crespo -autors del Quadern-, i Rosa Ball (regidora de Drets Civils, Cooperació i Immigració).

Durant els dies 21 i 22 es durà a terme a la plaça Sant Joan de Lleida el Solidàrium 2007, organitzat per la Regidoria de Drets Civils, Cooperació i Immigració, el Centre de Cooperació Internacional de la UdL i la Coordinadora d’ONGD i Altres Moviments Solidaris de Lleida.

La Fira d’Entitats Solidaries de Lleida ofereix la possibilitat de conèixer la xarxa solidària de la ciutat i les diferents activitats, recursos, materials didàctics i de sensibilització que les ONGD i entitats tenen a disposició.

La fira té l'objectiu de sumar esforços i oferir un espai per al coneixement mutu, la comunicació i la relació entre les ONGD, les entitats solidàries i la ciutadania de Lleida.

Durant el Solidàrium tindran lloc diferents actes per difondre i sensibilitzar als ciutadans i ciutadanes de Lleida entorn als objectius del mil·lenni, que constitueixen el compromís concret d'eradicar la pobresa al món.

Les Entitats i ONGD un any més, continuen treballant amb els qui més ho necessiten i restaran a la vostra disposició a la Plaça Sant Joan, per presentar-vos els projectes mes actuals.

A la plaça Sant Joan s'instal·laran els diferents estands on les entitats i ONGD de la ciutat donaran a conèixer els seus projectes de cooperació i solidaritat en diversos llocs del món, a la vegada que també es podran degustar diferents productes d’altres països i conèixer artesanies d'arreu del món.

Paral·lelament a la IV Fira d'Entitats Solidàries de Lleida i la VI Mostra al Carrer d'Informació i Documentació per al Desenvolupament, que es realitzaran a la Plaça Sant Joan, es durà a terme la presentació del  quadern Al voltant de la immigració, i un seguit d'exposicions als diferents Campus de la UdL.

::::  MÉS INFORMACIÓ  ::::

www.solidarium.cat

Centre de Cooperació Internacional
  • Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera
    Edifici Anex (Campus de Cappont)
  • cci@int.udl.es
  • cidd@int.udl.es