Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de videoconferències del Centre de Cultures (Cappont)
Inici:
 |

Conferència: Prevenció i actuacions vers la violència de gènere. Què diuen les evidències científiques?, a càrrec de Mar Joanpere Foraster (doctora en Sociologia per la Universitat de Barcelona), en el marc del del Programa Aules Feministes, del Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones, que té per objectiu la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària.

Mar Joanpere Foraster, doctora en Sociologia per la Universitat de Barcelona, ha centrat la seva línia de recerca principal en l'anàlisi i la prevenció de l'assetjament sexual, especialment en el context universitari i a les zones d'oci nocturn. És cofundadora del moviment MeToo a la universitat després d'haver estat la primera víctima en guanyar un cas d'assetjament sexual a l'àmbit universitari.

L'activitat està oberta a tothom.