III Jornada Geogràfica de Recerca: El futur del món rural

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala d'Actes (Rectorat) i en remot
Web:
III Jornada Geogràfica de Recerca
Inici:
 |
La III Jornada Geogràfica de Recerca, organitzada per l’ Equip ICE UdL Geografia en Xarxa, té per objectiu apropar continguts de geografia a tot l’alumnat d’ESO i de Geografia de 2n de Batxillerat. Cada edició focalitza en continguts relacionats amb els sabers que poden ser objecte d’examen a les PAU de Geografia, i amb els que s’inclouen en la matèria de Ciències Socials d’ESO, preferentment de segon cicle.

La III Jornada se celebra a continuació de la II Olimpíada de Geografia, adreçada a alumnat de 2n de Batxillerat, que organitza la secció de Geografia del Departament d’Història, Geografia i Història de l’Art de la Universitat de Lleida.

En el format presencial estan convidats a participar tot l’alumnat que participa a la II Olimpíada de Geografia i als finalistes del III Premi Georecerca, tan d’ESO com de Batxillerat, ja que, al llarg de la mateixa, es farà el lliurament de premis.

En format virtual, esteu convidats a participar tots els centres que hi estigueu interessats. S’emetrà en streaming, per tant, podreu connectar des de les vostres aules per apropar els continguts de la jornada al vostre alumnat.

𝐈𝐈𝐈 𝐉𝐨𝐫𝐧𝐚𝐝𝐚 𝐆𝐞𝐨𝐠𝐫𝐚̀𝐟𝐢𝐜𝐚 𝐝𝐞 𝐑𝐞𝐜𝐞𝐫𝐜𝐚