Informació de l'esdeveniment
Web:
Inici:
 |

Jornada Internacional: Anàlisi del genosociograma: un recorregut del personal al professional.

8:00 – 8:30h. Acreditacions.

8:30 – 8:45h. Benvinguda institucional a càrrec de representants del TSCAT i de la Universitat de Lleida.

8:45  – 9:00h. Presentació de la jornada a càrrec de Cristina Milian, treballadora social sanitària.

9:00 – 9:45h. “Las familias de las trabajadoras sociales y la ética relacional de Ivan BoszormenyiNagy”, a càrrec de la Dra. Josefa Fombuena, treballadora social i professora de la Universitat de València.

9:45 – 10:30h. “Las Neurociencas y el Aprendizaje a través de la experiencia: elementos, transformaciones e incógnitas”, a càrrec de la Dra. Míriam Sanchez, treballadora social sanitària.

10:30 – 11:15h. “El Genosociograma des de la Sistèmica de l’inconscient: una experiència, una oportunitat i un desafiament", a càrrec de Cristina Milian.

11:15 – 11:45h. Torn de preguntes.

11:45 – 12:15h. Pausa cafè.

12:15- 13:45h. Espai d’experiències integrat per professionals del treball social i la psicologia.

• Montse Capdevila, treballadora social sanitària ABS Bordeta - Magraners
  • Ruth Solé, treballadora social sanitària ABS Pla d’Urgell
  • Silvia Fernández, treballadora social sanitària i alcaldessa d’Agramunt
  • Rebeca Medialdea, treballadora social Hestia Balaguer
  • Gemma Asensio, treballadora social sanitària ABS Balaguer
  • Rubén Gavilà, treballadora social sanitari Hospital Santa Maria de Lleida
  • Sofia Rotger, psicòloga clínica de l’Hospital Santa Maria de Lleida

14:00 – 14:15h. Torn de preguntes.

14:15h. Cloenda a càrrec d'Irene Gardeñes, vicedegana de la Delegació de Lleida del Col·legi Oficial de Treball Social.

INSCRIPCIÓ