Jornada d'homenatge: In memoriam Joan Julià-Muné (1950-2020)

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Saló Víctor Siurana / Rectorat
Web:
Jornada d'homenatge: In memoriam Joan Julià-Muné (1950-2020)
Inici:
 |

Joan Julià-Muné ha estat un referent de la Universitat de Lleida, per la seua dedicació docent i tasca investigadora, i com a ambaixador de la nostra universitat. Per això, i pel seu tarannà cordial, el Departament de Filologia Catalana i Comunicació impulsa aquest acte de reconeixement a la seva obra i a la seva persona, dedicat a la seva memòria. Un acte acadèmic adreçat a la comunitat universitària de docents i discents en què participaran amics, col·legues i exalumnes del mestre Joan Julià-Muné.

L'acte està organitzat pel Departament de Filologia Catalana i Comunicació, la Càtedra Màrius Torres, la Unitat d'Arxiu i Gestió de Documents i la Biblioteca de Lletres de la Universitat de Lleida, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat de Lleida i l'Institut d'Estudis Catalans.

10.00h Presentació de l’acte
10.30h NICOLAU DOLS, Semblança personal
11.00h JOAN VENY, Per una gramàtica històrica inclusiva
11.45h Pausa