La unitat Arxiu i Gestió de Documents es constitueix com una unitat administrativa de caràcter central que dóna servei a tota l'estructura administrativa i acadèmica de la Universitat, i que sota la dependència de la Secretaria General de la UdL és l'encarregada de l'organització, la gestió, el tractament, la custòdia i la difusió dels documents que formen part del patrimoni documental de la Universitat. [+]

Què vols fer?

   Notícies[+] Més notícies

  El fons de UdL rep el donatiu de catorze cartes personals de la mestra Dolors Piera

Dimarts, 15 de novembre del 2022. Catorze cartes que la mestra i sindicalista republicana Dolors Piera Llobera (Puigverd d'Agramunt, 1910 – Santiago de Xile, 2002) va escriure a Dolors Sorribes, la dona del seu cosí Pau Llobera, han passat a formar part del Fons de la Universitat de Lleida (UdL) gràcies a la donació feta per la filla del Pau i la Dolors, la M. Carme Llobera Sorribes a través de la signatura d’un conveni amb el rector de UdL, Jaume Puy.

  Presència d’Arxiu i Gestió de Documents a les XXVII Jornades d’Arxius de les Universitats

Dilluns, 14 de novembre del 2022. La unitat d’Arxiu i Gestió de documents ha participat en les darreres Jornades d’Arxius de les Universitats celebrades a Logronyo, a la seu de la Universitat de La Rioja, per tal de compartir els diferents reptes, experiències i solucions entorn el tema de la preservació digital.